Onderbroekenlol en..

De was doe ik meestal aan de lijn nadat de buienradar bekeken is. Ik ben een echt ochtend mens en was gisterochtend al vroeg op en vergat om even de buienrader te raad plegen want ze hadden goed weer voorspeld.
Toen we aan de keukentafel zaten te eten zei mijn man moet je eens naar de was kijken. Lekker toch op het “menu”!

photostudio_1470165154975

Het duurde niet meer dan een half uur toen was de onderbroekenlol over en zag het er zo uit. Let niet op mijn vieze raam!

photostudio_1470165049152

Later op de ochtend nog eens het kleed er over getrokken maar de was werd droog.

6 gedachtes over “Onderbroekenlol en..

  1. Wat een leuk blog heb je. Ik heb een blokhut met een groot luifel. Daaronder heb ik haakjes gemaakt waar ik lijnen in kan pikken. Dan hangt de was altijd droog hoe hard het ook regent, dat is best handig in Nederland. Leuke foto haha

    Like

Geef een reactie

