Blij nieuws.

Gisteren brachten we onze logé weer naar zijn eigen baasjes.
We dronken er koffie en onder de koffie zei onze oudste kleindochter onze mama heeft een baby in haar buik. Als dat geen geweldig nieuws is om voor de derde keer opa en oma te worden als alles goed verloopt.
s’Middags aten we er nog een broodje en man en zoon klusten wat terwijl ik met de kleindochter ging kleuren. Dat vindt ze héél gezellig.

Later nog touwtje springen en op de trampoline met opa, lekker gek doen dat stel.

De oudste was geslaagd voor het b-diploma zwemmen dus mocht er ook nog wat in de spaarpot.

De 2 hartjes die had ik inmiddels ook klaar die gingen ook mee. Helaas geen foto gemaakt.

photostudio_1470255312576

En of ze een mooie vakantie gehad hadden, ja ze waren naar de dierentuin geweest en kwamen aanzetten met elk een knuffel die ze daar gekregen hadden. Ze waren maar 30 km van huis op vakantie en het was goed bevallen.

Thuis gekomen dacht ik meteen, heb ik het patroontje nog wat ik ook voor de andere twee had gebruikt toen ze geboren waren, ja gelukkig had ik het nog al had ik niet verwacht dat ik het ooit nog eens zou gebruiken.Een geboorte kussentje had ik er van gemaakt en ik zie ze nog geregeld voorbij komen daar. In de stoel of in de poppenwagen of poppenbedje.
Ook naarstig op zoek naar andere geboortekadootjes geweest vandaag.

photostudio_1470220933271

Je snapt wel waar ik me vandaag mee bezig hield.

14 gedachtes over “Blij nieuws.

  1. Hallo,

    Dat is pas goed nieuws!!!proficiat!!we worden wel op de hoogte gehouden van het verloop ,hee!

    veeeel groetjes debora

    ________________________________

    Like

Geef een reactie

