Hier gebeurd erg weinig momenteel en..

Dus besluit ik een timeout te nemen. Rommelmarkten zijn er niet momenteel en de kringloop had ook niet veel te bieden doordat het er erg druk is vanwege de vakantie’s. We hebben ook niks nodig op dit moment.

Mijn breiwerk heb ik weer afgehaald omdat ik al in zag dat ik niet voldoende garen had en het voor een hemd wat aan de dikke kant was.
Ik breide namelijk met een dubbele draad. Die heb ik weer gesplitst in een enkele draad en dit is het resultaat.

photostudio_1471706884578

Ik denk dat er nu ook wel voldoende garen is. Eerst wel weer even een proeflapje gebreid want anders kan je ook bedrogen uitkomen.

20160729_170100

Nog maar een rondje door de tuin gemaakt en vandaag veel uitgebloeide bloemen opgeruimd zo ook de uitgebloeide trosjes van de vlinderstruik. Ze trekken veel vlinders aan, zo mooi.

photostudio_1471715292896

photostudio_1471715986896

De man heeft achter het straatje opnieuw gelegd wat behoorlijk verzakt was. 2 jaar geleden deed hij de oprit die 30 meter lang is. 4 kilo was hij afgevallen.

photostudio_1471715422129</

photostudio_1471715472276

Mijn vazen waren ook weer gevuld met eerst nog bloemen van de hortensia met een plantje wat ook zo mooi is maar waarvan ik de naam niet ken. In deze hortensia zaten maar weinig bloemen. Het was ooit een witte die ik van een vriendin heb gekregen.

photostudio_1471200230625

photostudio_1471714435587

photostudio_1471715777635

Er kwamen ook weer veel gladiolen op dat komt omdat ik ze altijd vroegtijdig pluk dan vermeerderen ze. Altijd fijn voor de vaas.

photostudio_1471715139622

O ja ik verkocht nog een tafeltje uit de erfenis van mijn ouders op marktplaats voor 40 euro. Eigenlijk paste het hier niet zo en niemand van de familie had er belang bij, ik dacht het is nu vintagetijd en als die hype weer over is kun je het in de kachel stoppen.

photostudio_1471717515499

Tot later als er weer wat te melden is!

5 gedachtes over “Hier gebeurd erg weinig momenteel en..

  1. Dag, die witte bloemen zijn herfstanemonen. Een vaste plant, die zich ook uitzaait. Is er ook in het licht en donker roze. Fijne tuinplanten en mooi op de vaas. Groet, Francine

    Like

Geef een reactie

