Verwend en…

Vorige week was ik jarig en ben weer lekker verwend.

Lekkere rode uien

Lekkere rode uien*

Een mooi boeket.

Een mooi boeket.

Bloembollen en vogelvoer.

Bloembollen en vogelvoer.

Douchegel.

Douchegel.

Cadeaubon.

Cadeaubon.

Planten in schaal.

Planten in schaal.

Vetplantjes in pot.

Vetplantjes in pot.

Hanger voor buiten.

Hanger voor buiten.

Woensdag was de laatste visite van mijn vriendin, gezellig kwekken en breien doen we altijd.
Zij is gek op vis dus haalde mijn man een gerookte makreel en samen aten we die op bij de broodmaaltijd.
Jammer genoeg liep dat niet goed af. Toen mijn vriendin om een uur of 5 wegging voelde ik al een zere nek en hoofdpijn opkomen.
Ik moest nog warm eten koken maar zag er best tegen op. Schop onder de kont en achter de pannen. 2 happen heb ik gegeten en zei eet jij maar lekker door ik kruip op de bank. Om een uur of 8 haalde ik een teiltje want voordat het mis gaat, je snapt het wel.. teiltje net klaar gezet en 4, 5 keer overgeven. Gelukkig knapte het een beetje op. Ik kroop weer op de bank en sliep tot kwart over 10 toen ging ik naar bed. De volgende morgen vroeg uit de veren maar nog steeds wat moe. Een beetje rustig aan en gaande de dag knapte het weer op gelukkig. Nu voel ik me weer helemaal fit.
Het was nog wel warm gerookte vis en goed aan de datum. Vriendin nog even gemaild maar zij had gelukkig nergens last van gehad en mijn man ook niet. Zwakke maag zullen we maar zeggen en vis met veel bacteriën. Eerder had ik dat 3 keer met zure en zoute haring.

6 gedachtes over “Verwend en…

  1. Linda, 1 gebakje op mijn verjaardag en dat was al een week geleden. Verder wat snoeptomaatjes want ik groei sinds het gluten vrije diëet echt overal van. Matigen dat is wat ik deed. Andere jaren nam ik bij iedere visite een gebakje. Frisdrank neem ik ook nooit, schoon water uit de kraan.

    Like

Geef een reactie

