Breien, haken en..

Allereerst was ik verbaast dat mijn zakjes brood (zie vorig bericht)de volgende dag niet meer lucht dicht waren.
Het volgende geprobeerd om te kijken of de zakjes wel lucht dicht waren door 1 op te blazen en te kijken of deze vol lucht bleef. Helaas zijn de zakjes dus niet lucht dicht. Heel erg jammer.

Verder ben ik aan het breien voor iemand 3 paar sokken op bestel.

photostudio_1480368251764

Ook een patroon van Ravelry geprobeerd maar ik vond het niet wat ik voor ogen had.

photostudio_1480367390288

Op pinterest vond ik een leuk patroontje van een beertje in pyama daar ben ik ook aan begonnen.

photostudio_1480367158125

En van mijn lidcactus nog een paar foto’s gemaakt 2 dagen na elkaar. Het is op dit moment een plaatje.

photostudio_1480367935099

photostudio_1480368000644

Een gedachte over “Breien, haken en..

Geef een reactie

