Rommelmarkt, goed nieuws en…

Vorige week gingen we eerst naar de rommelmarkt en daarna de boodschappen gedaan.
Veel bijzonders hebben we niet gescoord.
Mijn theebus is wel weer goedkoop gevuld met lekkere thee. 4 zakjes voor 50 eurocent.

photostudio_1480193004098

Verder kocht ik 4 bierglazen voor 1 euro. In de vakantie was er 1 gesneuveld en in mijn kast stonden ook maar 2.

photostudio_1480367301195

Verder hielpen we iemand die verhuist was om een kast in elkaar te zetten en wat schilderijen en keukengerei op te hangen.
Ik kreeg van de persoon dit boekje waar toch nog informatie in stond waar ik geen weet van had.

photostudio_1480881178314

En wat kochten we de laatste 5 maanden nieuw? Een zonnehoed op vakantie, bij 37 graden echt nodig prijs 3 euro 35.

photostudio_1480881715626

een flesje lavendel olie 5 euro voor een lekker geurtje in het toilet.

En deze week besloot ik om toch een nieuwe broodbakmachine te kopen uit de aanbieding en zonder verzend kosten. Eerst heb ik 2 andere verkocht die nog op de vliering stonden maar waarvan wordt afgeraden om er in te bakken omdat er met glutenvol meel in was gebakken. Ik had ze mooi opgepoetst maar helaas.

photostudio_1480881835655

Met  een glutenvrij programma.

Met een glutenvrij programma.

Gisteren mijn eerste broodje er in gebakken. Ik ben er zo blij mee.

photostudio_1480881961297

En het goede nieuws is dat mijn brillenglas werd vergoed, deze week stond het op de rekening. Inmiddels is het bijna een jaar geleden dat ik ben gevallen op het slechte wegdek hier.

9 gedachtes over “Rommelmarkt, goed nieuws en…

  1. Goed nieuws van je bril !Wij gingen vandaag ook naar een rommelmarktje…er was niet zo heel veel te vinden maar manlief heeft nog een mooie lichtjeskrans gevonden in de vorm van een kerstboom om buiten mee te versieren….dus het was niet voor niks….groetjes en slaapwel

    Like

  2. ik begrijp niet dat jullie nu nog kunnen rommelmarkten..?is dit nog buiten of binnen?bij ons in belgie vind je nog sporadisch 1binnen maar daar moet je dan inkom betalen en daar staan meestal brocanteurs of opkopers die goed de prijs weten,niet leuk om gaan..maar fijn,je schoorde weer!!mooie zonnehoed!en veel bakplezier met je nieuwe aanwinst!!groetjes debora

    Like

    • Dit was een rommelmarkt van de kerk. Zij houden 2x per jaar een rommelmarkt. Het meeste stond binnen maar buiten was ook genoeg vooral groot meubilair.
      Nee als die handelaren er zijn is er niks aan. Nu is hier ook niks meer tot het voorjaar. Javkerstmarkten maar daar komen wij nooit.
      Ik geniet enorm van mijn nieuwe bakmachine. Alleen jammer dat je maar 1 programma van de 9 gebruikt.

      Like

  3. Eindelijk de vergoeding, fijn voor je!
    Ik had ook ooit een broodbakmachine. Na korte tijd waren alle tekens van de bovenkant weg en werd het gokken wat ik moest doen. De papieren handleiding was een algemene van een paar soorten machines dus niet echt geschikt. Ooit koop er wel weer eens een, maar baal van die zwarte iconen die verdwijnen. Dat is ook al met mijn fornuis gebeurd, We gokken steeds maar als we iets gaan bakken.

    Like

    • Marianne, gebruik je misschien soda? Daar gaan die letters mee weg. Op deze machine zit een laagjes plastic over de tekens dus makkelijk af te nemen met een vochtige doek.
      Ja je moet wat geduld hebben maar het werd beloond! Het was al mijn 2e bril. En 300 euro voor 1 glas liegt er niet om.

      Like

Geef een reactie

