Kringloop en…

Bij de kringloop vonden we beide weer wat van onze gading, schade 4 euro.

Ik vond een streng niet al te dikke sokkenwol geschikt voor de breimachine.

photostudio_1481210396692

En de man vond een takkenschaar die goed was ingevet.

photostudio_1481209480805

Verder vond hij een nieuwe boor,

photostudio_1481210540757

En een nieuwe fietspompje nog op het aankoop kaartje voor verschillende type banden. Op zijn fiets zit een ander ventiel dan op mijn fiets en dat was op vakantie wel eens een probleem.

photostudio_1481210287751

Mijn thanks giving cactus, is iets anders dan de lidcactus, staat nu in volle bloei.

photostudio_1481485969147

Verder staat er nog 1 in de vensterbank ondeugend te kijken,

photostudio_1480972953980

En inmiddels deed ik met wat restgaren een proefje op de breimachine, kijken of ik het patroon goed kon volgen, ik breide het niet af maar zette opnieuw op voor de echte muts met flappen.

photostudio_1481485910660

photostudio_1481487121980

8 gedachtes over “Kringloop en…

  1. Ja lief knuffeltje dat vond ik ook toen ik het zag. Die muts gaat het niet worden stel je voor als het een jongen wordt, de onderste maak ik.
    En van die plant word ik zeker blij, jaren deed hij niks en sinds hij zomers buiten staat, wat een weelde aan bloemen.

    Like

  2. O heerlijk ik ben ook altijd zo blij als ik weer ergens bij een kringloop iets kan scoren waar ik ook wat aan heb voor weinig geld. Dat blijft gewoon leuk. Met een vriendin pas naar verschillende kringloopwinkels geweest omdat zij het appartementencomplex waar ze woonde de gang wilde versieren. Voor 4 euro heeft ze de hele gang kunnen versieren, hoe leuk is dat.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

