Breien, haken, krijgen en Kerst

Deze week werden de 3 paar sokken opgehaald die ik voor iemand had gebreid en kijk dit kreeg ik als dank daarvoor. Ze weet precies waar ik van houd.

photostudio_1482589567983

Ze nam nog weer garen mee om nog 2 paar te breien die inmiddels klaar liggen om opgehaald te worden.

photostudio_1482589813953

Deze vond ik ook zo leuk, komt van Pinterest. Er moet nog een houten ring aan, het is een rinkelbel of zo zij hem noemen een bijtring.
Er zit een belletje in verwerkt.

photostudio_1482520750155

Hier was ik ook druk mee, inmiddels zit de binnenmuts op de breimachine. Het is alleen zo snel donker.

photostudio_1482589208773

Verder bracht de post weer een aardig kaartje met inhoud en stuurde ik een kaartje terug. Deze persoon verdient beter maar ik was zo druk met van alles dus kwam ik er niet aan toe. Wat in ’t vat zit verzuurd niet zullen we maar zeggen! Heel erg bedankt!

photostudio_1482594016928

photostudio_1482594095933

Dan kwam ik erachter dat ik niet oases op de rommelmarkt had gekocht maar steekschuim voor droogbloemen maar dat neemt helemaal geen vocht op dus moest ik zoeken naar een andere oplossing, ik propte het bijgesneden stuk schuim dan maar in een vaas en zette er takken in die van de kerstboom uit de tuin komen, wat sterretjes en verlichting die van de rommelmarkt komen er in en hopelijk komt er nog eens vrede op aarde.
ALLEMAAL VREDIGE KERSTDAGEN TOEGEWENST.

photostudio_1482588139108

5 gedachtes over “Breien, haken, krijgen en Kerst

Geef een reactie

