Eerste aankopen en borduurwerk klaar en…

Donderdag de 1e aankopen gedaan bij de kringloop, er hing een mooie zwarte winterjas, ik kon zo snel de maat niet vinden dus maar even passen. Er stond een mevrouw naast me die ook een zwarte jas paste maar die was haar te nauw, als u hem wilt hebben hij is van coolcat, dat zegt me echt niks wat voor merk het is als hij maar past heel is en goed bij me staat. Ik paste hem wel maar die was mij te groot, ik leek er heel lomp in. Nee dan de mijne voor 2 euro 50. Inmiddels is hij de wasmachine in geweest alleen zwart en foto’s…

photostudio_1483781222172

Voor mijn man vond ik een polo voor 1 euro 50, ik weet dat hij niet van streepjes houdt terwijl hij het heel goed kan hebben.
Ik kocht hem meer voor de stof, coolmax, die goed zweet doorlaat. Man kan zo zweten soms en een gewoon t’shirt is in 1 week al aardig vaal door dat zweet.

photostudio_1483781299364

Verder eindelijk weer eens een borduurwerk afgemaakt voor iemand.

photostudio_1483781130236

Deze week even uitgerekend dat we 242 euro meer uit hebben gegeven aan voeding.

11 gedachtes over “Eerste aankopen en borduurwerk klaar en…

  1. Da’s een mooie winterjas. Mooi lang, dan tocht het ook niet zo over de rug. Ik ben op MP nog aan het zoeken geweest naar een andere winterjas, maar ik durf het nog niet aan zonder te passen. Ik heb nu een lange winterjas en die is eigenlijk af. Ik kan ‘m deze winter nog wel dragen, maar wil er een sportievere jas bij eigenlijk.

    Ik heb jouw voornemen om ipv een koek, een stuk fruit te nemen bij de koffie, van je overgenomen. Het valt me nog niet tegen hoe dat gaat.

    Like

    • Anita, ik ben er ook heel blij mee, mijn andere is niet zo lang. Ik vind het fijn om een wat langere jas te hebben.
      Wat de koekjes betreft, je wend eraan na verloop van tijd weet je niet beter. Gluten vrije koekjes zijn ook vrij duur maar er zit ook nog eens erg veel suiker in. Afvallen doe ik er niet van helaas.

      Like

Geef een reactie

