Rommelmarkt, kringloop en andere drukte..

Een paar weken terug haalde mijn man gratis hout en daar moet hij zelf geschikte blokken hout van maken. Hij kocht daar voor een bijl voor 1 euro.

photostudio_1486048723946

We hebben wel een kloofmachine maar daar passen die grote blokken niet op.

Man zijn lievelingskopje liet ik sneuvelen het was de laatste uit een serie van 4 en minstens 25 jaar oud. Al lang had ik gezocht maar nooit gevonden tot dat ik deze week 3 kopjes zag van hetzelfde merk, 1 liet ik staan want daar mistte een hoekje uit.1 euro per 2.  Het zijn heel eenvoudige kopjes.

photostudio_1487796901362

Brak ik van mijn eigen Mosa kopje het oortje af,  ik zei al als ik iets breek volgt er nog iets. Gelukkig heb ik nog 1 dus hoef ik niet te zoeken maar wel jammer van mijn mooie kopje.  Dit is de andere waar ik altijd thee uit drinkt vandaar de aanslag.

photostudio_1487797182037

Dinsdag gingen we in een ander dorp om een boodschap en daar vond ik nog een zelfde kopje voor de man voor 50 eurocent dus hij kan weer een paar jaar vooruit.

photostudio_1487797056747

We zijn nog langs de veiling winkel geweest en ik zag wel wat van mijn gading maar ik was niet van plan een kapitaal te betalen en dat ging me goed af 5 euro maar dan moest ik echt alles meenemen, zo gezegd zo gedaan. Schrik niet.. sommige flakons zitten half vol maar ook veel nog helemaal vol wat zat er zoal in:

Spiritus
wasbenzine
afwasmiddel 3
schoonmaakmiddel 2
jiff 3
autowas 3
harmisol 2
afwasborstel
vlekkenmiddel 7
pokon
schoonmaakazijn 2
plasticzakken
raamwisser
emmer
wc hangers
fris geurtje wc
shampoo
badgel
zeepblok
kalkreiniger3
olie
spul om tenten schoon te maken 2
zout vaatwas
glansspoelmidden 2
douche reiniger
keukenreiniger
nivea
bodylotion
terpentine
creme
groene zeep 2
aanmaakblokjes

 

photostudio_1486650812720

De sokken zijn inmiddels ook klaar, jonge jonge het viel niet mee.

photostudio_1487796764189

Nu zit ik me voor te bereiden op een wedstrijd daar over later meer.

7 gedachtes over “Rommelmarkt, kringloop en andere drukte..

  1. Oh, wauw wat een indrukwekkende foto met al die schoonmaakmiddelen. Nou, wat zal je huis weer stralen!
    Van mokken, glazen, kop en schotels zeg ik ook altijd dat je die eigenlijk niet nieuw in de winkel hoeft te kopen. Er staat nog de wereld aan spul bij de kringloop. Je moet misschien even zoeken, maar je brengt in ieder geval niet iets nieuws in omloop.
    Ben benieuwd naar je wedstrijd. Hardlopen??

    Like

  2. Wat apart zo n veiling. Zijn die kopjes met blauwe randjes van seltmann weiden Ze lijken heel veel op een theeservies dat ik zo opgespaard heb helemaal bij de kringloop en rommelmarkt van dat merk. Maar die koffie kopjes zijn ook leuk Ga meteen weer snuffelen haha goeie aankopen zo

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

