3 e ronde,kringloop en natuur.

Door na de volgende ronde van de sokkenbreiwedstrijd,  ik had het niet verwacht. Dit is een Fins patroon en wordt aan de binnen zijde gebreid. Deze techniek was voor mij nieuw en heeft veel nachtelijke uurtjes opgeleverd. 2 keer 10 voor 1 en de laatste avond was het half 2. Heel wat afgehaald en weer op gebreid. Finnen breien dit in 1 dag.  Niet te geloven.

Omdat ik in een snel team ben ingedeeld is het dus wel opschieten. inmiddels heb ik ze beide weer afgehaald om ze op een rustig moment nog eens te breien want ze verdienen beter. Het patroon was niet moeilijk verder.

Bij de kringloop vorige week een paar sandalen voor de man gekocht

een bus zout,

batikverf om wol te verven

een borduurpakketje en een los strengetje borduurgaren alles voor 5 euro.

ook was erbij de post een  lieve verrassing, de thee inmiddels lekker uit gedronken

De natuur verraste me ook met deze, ik denk een witte boterbloem anders zou ik het niet weten, ik had ze nog nooit gezien.

En van deze mooie kon ik ook genieten. De bolletjes gekregen van de kleindochter voor mijn verjaardag. Ik zette ze in een mand omdat in de tuin al best veel staan.

Verder wens ik iedereen fijne Paasdagen toe.

3 gedachtes over “3 e ronde,kringloop en natuur.

Geef een reactie

