Er uit liggen, rommelmarkt en kringloop.

In de 3e ronde van de sokkenbreiwedstrijd was ik net te laat, ik moest nog een stukje van de voet en dan nog de teen.
Teveel dingen buiten de deur, vrijdag avond laat kwam binnen met welk garen er gebreid kon worden, hoeveelheid e.d, de volgende ochtend was het patroon binnen, ik dacht ik kan eerst nog wel even naar de rommelmarkt en zondag middag op verjaarsvisite dat deed me de das om. Dinsdag was het team al vol en toen moest ik sok nr 2 nog opzetten. Woensdag had ik hem pas klaar, ik kreeg wel alvast een bonuspatroon want dat krijg je na elke wedstrijd sok. Wel weer nieuwe dingen geleerd zoals het mooie randje aan de bovenkant van de sok.

Bij de rommelmarkt kocht ik voor 50 eurocent per stuk 2 rondbreinaalden altijd handig bij het inbreien met kleuren. Ik had niet 1 in de juiste maat alleen grote zware stalen naalden, iemand wou me al 1 toesturen maar dat wou ik niet, ik vind er vast wel 1 bij de kringloop of rommelmarkt, zij wou dat niet geloven, inmiddels heb ik er 8 bijelkaar gescharreld, altijd handig om even een sok op te parkeren als je even niet weet hoe je verder moet, kun je vast met de volgende beginnen, want tempo is geboden.

Verder vond ik 4 scheermesjes in verpakking 50 eurocent,

Een doosje lekker ruikende eau de toilette met verstuiver voor 1 euro, nieuwwaarde 39,95

Wenkbrauwverf, handcreme, en dovecreme voor 1 euro

handige hulpjes voor in de keuken 50 eurocent

Manlief had ook weer een koopje voor 2 euro bijna nieuwe wandelschoenen amper op gelopen

En bij de kringloop vond ik nog een nieuw zwart zomerhemd voor 1 euro.

Nu kan ik weer een heel jaar uitkijken naar sokkenbrei garen,

8 gedachtes over “Er uit liggen, rommelmarkt en kringloop.

  1. Oooh, wat jammer dat je er uit ligt. Het viel ook niet mee om vol te houden. Wel een heel leuke ervaring geweest denk ik.
    Weer handige kringloopvondsten. Ik vond laatst voor mezelf een shirt voor 1 euro. Was volgens mij nog nieuw. Meestal kan ik heel goed slagen voor mijn kinderen, maar voor mezelf nooit. Nu liep ik er zo tegenaan.

    Like

  2. Oh zo spijtig dat je er uit ligt! Fijn weer al jullie vondsten in kringloop en op rommelmarkten….hier beginnen ook de rommelmarkten terug….gelukkig kan manlief daar ook zo van genieten! fijne dag nog! liefs

    Like

Geef een reactie

