Helemaal geen tijd..

Ik loop achter omdat ik het druk had met andere dingen die voorrang hadden. Afgelopen woensdag was ik op verjaarsvisite bij mijn vriendin, ze vroeg of ik van restjes een sok wou breien maat 38. Heel graag want mijn kast is voorlopig vol.

Inmiddels heb ik opgezet maar ook weer afgehaald omdat ik niet tevreden ben over de kleurwisselingen. Verschillende filmpjes bekeken en allemaal getest maar beter dan dit krijg ik het niet.

De voorkant ben ik wel tevreden over.

Ook nog een sok van de breiwedstrijd gebreid. Als je binnen de 14 dagen je sok af hebt krijg je wel het patroon en mag je gewoon mee breien met de wedstrijd. Een leuke oefening was het om met de kraaltjes te breien en een geslaagde sok. Inmiddels heb ik een bonuspatroon gekregen die wel mooi is maar die sla ik even over want wie weet wat voor mooie wedstrijd sok binnenkort uit komt. De kleur is wat vervaagd de sok is blauwer.

 

Inmiddels ben ik wol aan het verzamelen voor volgend jaar. Deze week vond ik bij de kringloop 2 gebreide panden van sokkenwol. Thuis gekomen afgehaald, gewassen en gedroogd. Het was afgebreid met donker blauw ook sokken garen.

Naar rommelmarkten zijn we ook geweest daar over later meer.

4 gedachtes over “Helemaal geen tijd..

Geef een reactie

