rommelmarkt en breien.

Het is altijd vroeg uit de veren en afwachten of er iets van onze gading is te vinden.
Nou deze keer vond ik niet veel bijzonders, o ja toch wel.

Na de kerstdagen toen mijn sterretje voor het raam weg was vond ik het zo kaal dus was ik al een tijdje op zoek naar een raamhanger of iets dergelijks.
En daar lagen ze deze hout gesneden vogeltjes, ik kocht ze voor 50 eurocent en ik ben er zo blij mee. De eenvoud van de vogeltjes in de zon of tegen de blauwe lucht zo mooi. Hier hangen ze nog niet op de juiste plek.

Verder voor 20 cent lavendelzeep


Thee voor 20 cent

En nog eens verschillende theesoorten waarvan ik momenteel thee drink, erg lekker en dat voor 20 eurocent.

Man vond een tomtom voor 1 euro, ook al getest en werkt perfekt. Het is niet het nieuwste model maar hij brengt ons wel van A naar B en daar gaat het om.

En sleutels voor 1,50

Het nieuwe patroon van de sokken brei wedstrijd kwam binnen maar helaas deed ik een verkeerde kleuren keuze waardoor het patroon niet goed uit de verf kwam

afhalen dus net zo als de restjes sok met dat gekke naadje.

Ik ging op onderzoek uit of ik van de restjes niet een betere sok kon breien en dat is gelukt,

Er was nog garen over dus een nieuw paar opgezet met een paar restjes van mijzelf erbij komt het ook weer tot een paar sokken.

3 gedachtes over “rommelmarkt en breien.

Geef een reactie

