Rommelmarkt.

Wat was het weer een heerlijk dagje na al die regen, heerlijk in het zonnetje gezeten om deze gebreide lappen af te halen, 300 gram zwart garen voor 50 eurocent. Kan meneer hier er van de winter weer warm bij zitten, ik ga er sloffen van breien.

Verder kan ik weer 25 keer thee zetten voor 20 eurocent,

ooit heeft iemand er 5,95 voor betaald getuige de sticker aan de achterkant, het ruikt erg lekker.

En voor onze jongste kleinkind, moet hij nog wel wat groter groeien, voor 50 eurocent deze mooie vrachtauto, nog nieuw in doos de blokjes passen ook op legoblokjes.

Man kocht een takkenschaar voor 2 euro

Een steelstofzuiger


en een cachierhouder met pennenbakje samen 1 euro het voor een ander doel.

,

Wat gaven we aan kleding en schoeisel uit met z’n tweeën ditv1e deel van het jaar  37,18 euro, daarbij zaten 1 nieuwe zwembroek een nieuw short en een nieuwe legging.

Verder gaf ik 6 jaargangen weg van Glutenvrij tijdschriften aan een verpleegkundige die klaar lagen voor de kringloop. Zij gaf ze weer door aan iemand met Coeliakie. Ruimt ook weer op en een ander is er weer blij mee. Ik kan ze online altijd nog  inkijken omdat ik lid ben  van de Coeliakievereniging.

Zo ik ga nu even genieten van een lekker kopje earl gray thee. Fiijn weekend nog.

2 gedachtes over “Rommelmarkt.

Geef een reactie

