Een beetje lui.. en ..

Na de vakantie is er altijd drukte weer met opruimen van de caravan, dingen meteen repareren als ze stuk zijn, ook hadden we een jonge kat die verlaten was door de oude kat meestal zijn ze dan ziek.

 

 

Het is een jong van een verwilderde kat die niet te benaderen zijn. Volgende dag was het beestje dood. Ieder jaar weer hetzelfde liedje.
Wij zijn geen kattenliefhebbers en volgende week komt de hond van de kinderen voor een paar weken dus ben ik blij dat de kat er niet meer is kan de hond gewoon los lopen op het erf.

Deden we dan geen rommelmarkt? Jawel want we leven ervan en het blijft leuk om te doen.

Kleding vond ik voor mijzelf maar ook voor mijn man.

Ik zocht een goeie B.H en vroeg de dame achter de tafel of ze geen B.H’s hadden. Jawel zei ze daar in die doos waar die mevrouw in grabbeld. Ik zei tegen die mevrouw mag ik mee grabbelen en dat vond ze prima maar ik hoefde niet lang te zoeken want de meeste waren padded BH’s en ik zocht een gewone met beugel, spik splinter nieuw voor 1 euro.

Even gezocht op internet naar de prijs en kijk dit is hem.

Snel verdiend toch?

Zo zoek ik ook altijd om korte broeken maar niet zo veel soeps, ik vond deze voor thuis voor 1 euro.

Deze week vond ik een betere korte broek bij de kringloop voor 1 euro 50.

Voor de man een overhemd voor 1 euro

3 t’shirts waar van 2 nieuw á 1 euro

en 1 die nat was geregend voor 50 eurocent

Een lange broek voor 1 euro voor mijzelf en hij past super zelf de lengte was goed.

Deze week kwam ik een recept tegen van gebakken havermout en lekker was het, dat komt er zeker weer maar dan meer porties want om nou voor 1 zo’n schaaltje de oven een half uur te laten draaien.. koud is het ook heerlijk.
Het is niet meer dan havermout, beetje water, banaan prakken en wat rozijnen, snufje zout en kaneel, alles goed vermengen, 20 minuten in de oven op 200 graden vervolgens 10 minuten onder de gril voor een bruin kleurtje. Echt lekker, er kan ook ander fruit in.

En breien doe ik nog steeds. Dit is de finale sok. Ik ben er nog steeds mee bezig. De maten kloppen niet omdat ik een dikkere naald gebruikte, ik breide dus niet helemaal volgens het boekje maar dat mag want de wedstrijd is al een tijdje afgelopen. Wat heb ik er veel geleerd.

10 gedachtes over “Een beetje lui.. en ..

  1. Leuk om te lezen over je vondsten, ik word er plaatsvervangend blij van 😉 . En de schoongemaakte droger ziet er geweldig uit maar gelukkig gebruik je hem alleen als je was niet buiten kan drogen. Dom dat mensen hun spullen niet goed onderhouden en daardoor maar steeds nieuwe spullen kopen.

    Like

Geef een reactie

