Van alles wat..

Kringlopen doen we iedere week na de boodschappen, gewoon even kijken of er nog bruikbare spullen voor weinig zijn te vinden. Vandaag trok ik een katoenen rokje aan, er kwam meteen iemand op me af die zei wat staat dat prachtig! Ik was het roerend met haar eens, lekkere soepele dunne katoen met een onderrok er in genaaid. Hij was erg gekreukt maar nog nagelnieuw voor 1 euro 50.

Verder lag er nog een mooie korte broek voor 1 euro 50.

En de man vond 2 pakketjes fotopapier voor 1 euro.

Eerder zocht en vond ik een doosje voor kraaltjes 50 eurocent, ik scharrel alvast voor de volgende sokkenbreiwedstrijd wat bij elkaar zo heb ik wat keuze.
Wat ik niet kan gebruiken er uit gehaald en de anderen op kleur gesorteerd.

Vorige week vond ik nog deze 4 doosjes voor 50 eurocent. Eerder had ik nog 2 van die doosjes gevonden voor 20 eurocent. Voorlopig genoeg kralen.

Deze week gingen we op verjaarsvisite bij 2 van mijn zussen, de ene wist precies wat ze wou als kado en de andere wou geld voor een nieuw rolgordijn. Ook goed, snel nog even een kaartje gemaakt van kaftpapier en de groene vleugeltjes zijn afvalvlies waar bloemen soms in verpakt zijn. Het patroontje vond ik op Pinterest en het koordje kreeg ik eens in een pakketje toegestuurd net als het bloemetje.

Voor de andere nog een zakje genaaid met zaadjes van een jasmijn erin. Daisies dus niet!

Verder kwam er een eind aan mijn 4 seizoenen borduurwerk wat ook maar een paar euro heeft gekost, ik schat 4 euro, met veel genoegen heb ik er aan geborduurd. Nu de afwerking nog.

Meteen deze ook deze afgewerkt maar dat had nog niet zoveel haast.
Het stofje wat erom heen zit heb ik ook eens van iemand gekregen.

Op de rommelmarkt vond ik voor de jongste kleinzoon nog een mooie mok voor 10 eurocent van Rien Poortvliet.

5 gedachtes over “Van alles wat..

Geef een reactie

